Wednesday, 12 November 2014

YANG BUAT SAYA HAPPY :)



Assalamualaikum


Ingatkan tadi nak bersenang lenang sampai ke malam, tiba-tiba dapat call oder muffin pisang untuk esok... kalau kuih manis lain memang saya takleh nak siapkan malam ni... saya suka yang bakar-bakar masuk oven... kalau buat malam ni sampai petang esok dan lusa masih lagi tahan muffin pisang tu... esok saya dah plan nak buat apa...jadinya apa-apa untuk esok saya kena siapkan malam ni... dah berumur ni semuanya saya kena rancang... dah takleh nak pulun tenaga habis-habisan... kesihatan nak kena jaga ye dok... takut terpeleot lak nanti kang...hikhik...



Suka betul saya tengok gambar birthday girls dengan kek yang saya buatkan untuk diorang... kalau la birthday boys pun ada gambar potong kek jugak...heheh... saja suka tengok... bila tengok gambar ni saya senyum sorang-sorang...  saya pun tak pernah sangka tiba-tiba boleh suka pulak buat kek... asalnya sebab saya selalu skodeng gambar-gambar kek yang baker-baker buat kat instagram...  cantik sangat kek-kek diorang tu... tu yang meluap-lupa je keinginan nak berguru buat kek ni.. Alhamdulillah tak sia-sia saya pergi berguru haritu... dah balik modal berkali ganda... dan yang penting saya happy apa yang saya buat sekarang ni.... 

Sekian merapu untuk hari ini...he he he...



Wassalam