Friday, 14 November 2014

TEMPAHAN CHEESE TART SHAH ALAM



Assalamualaikum


Hari ni juga saya kena siapkan tempahan cheese tart datangnya daripada pembaca blog saya ni... pangkat kakak pada saya... tapi jumpa tadi orangnya nampak muda lagi... tu yang saya confuse nak panggil kakak ke sebaya ke...he he...


Malu pulak saya tadi sebabnya lambat siapkan cheese tart ni... konon saya nak cheese tart ni fresh baru keluar oven sebelum nak hantar pada customer... tiba waktu nak bakar filling cheese tart ni ada pulak hal lain yang saya kena settle kan...


Kulit tart ni saya buat malam tadi sebelum mulakan kerja-kerja melepa kek... 



TQ pada kakak yang oder cheese tart ni dan sanggup tunggu lambat 15 minit daripada waktu yang dijanjikan... Alhamdulillah jumaat depan kakak ni repeat oder cheese tart dan tambah lagi satu oder kek Black and White Russian Cake...

Kalau ada yang berminat nak tempat blueberry cheese tart sekitar Shah Alam dan yang berdekatan, boleh la whatsapp 0193867360.



Wassalam