Sunday, 30 November 2014

SELAMAT SEMUANYA




Assaamualaikum


Alhamdulillah malam tadi selamat sampai rumah... suspen sungguh sebab hujan lebat boleh dikatakan di sepanjang perjalanan dari Johor Bahru ke Shah Alam... bila dah sampai rumah rasa oh leganyaaaa... bertambah lega bila tengok anak kucing semua ada kat luar rumah.... haritu risau jugak nak tinggalkan Manja dan anak-anaknya... pening fikir nak mintak tolong siapa untuk bagi anak kucing makan... tiba-tiba ada cucu jiran selang tiga buah rumah volunteer nak tolong bagi makan kucing-kucing tu semua... syukur alhamdulillah .... senang hati kitorang masa nak balik kampong dan pegi Melaka-JB... selamat dah semuanya...


Selamat dah hantar abangngah semalam balik kampus... untuk semester ke 3 dan yang akan datang, naik bas aje ye abangngah.... tak larat dah kitorang nak hantar.... abanglong dulu pun hantar sampai semester ke 2 aje.. pastu pandai-pandai la sendiri nak naik apa...lagipun anak lelaki, kena la macho sikit kan...heheheh...



Wassalam