Saturday, 22 November 2014

SEBELUM DAPURKU CUTI



Assalamualaikum



Harini takleh nak cerita panjang...mata pun dah ngantuk...nak update dari tadi, banyak kerja la pulak.... cuma nak cerita tempahan yang saya siapkan siang tadi...


Untuk siang tadi saya siapkan Black and White Russian Cake.. oder daripada repeat customer... kakak Kastam Kelana Jaya (kalau tak silap saya..).. Korang kalau nak tengok camne saya tuang coklat ganache ni boleh la tengok kat IG ye.. saja suka-suka nak share...



Sempat juga siapkan Cheese Tart untuk 2 orang customer... kalau dah banyak camni , memang tak masak la siang tadi jawabnya...heheh..



Untuk penutup minggu ini, saya siapkan tempahan Fruit Tart daripada kawan ofis lama...



So esok dapur saya cuti untuk seminggu... nak jalan-jalan bawak anak kucing..he he..lawak je..



Jumpa lagi, inshaaAllah :)


Wassalam