Tuesday, 4 November 2014

KEK COKLAT MOIST TEMA BOLA



Assalamualaikum


Harini takleh nak cerita panjang... banyak benda nak kena buat... cuma nak update kek colat moist yang saya siapkan untuk harini...


Harini kek birthday tema bola lagi... customer ni nakkan deco sama macam kek birthday tema bola yang saya buat baru ni... cumanya kek adalah kek coklat moist...



Di bahagian tengah saya letak coklat ganache...so kek coklat moist ni mewah rasa coklat la kononnya kan...




Kemudian bahagian luar dicurahkan coklat ganache juga.. pastu coating bahagian tepi dengan coklat ganache lagi... begitu lah ceritanya...he he he...




Rumput daripada buttercream... huruf fondan berbeza daripada yang haritu...baru beli semalam..hikhik... yang no. 6 tu sumbunya boleh dibakar gituuuu...



TQ pada customer yang oder ni...customer ni selalu baca blog saya... TQ ye awak :)



Kalau ada yang berminat nak oder kek birthday tema bola macam ni boleh whatsapp saya 0193867360.. kek coklat moist tema bola yang saya buat ni harganya RM75... kena oder seminggu lebih awal okey... TQQQ :)



Wassalam