Sunday, 16 November 2014

FROZEN THEMED CAKE



Assalamualaikum



Harini tajuk omputih...dengan harapan bila omputih google terus keluar nama blog saya ni...kihkihkih... lawak je... saja suka-suka...


Hari saya siapkan Kek Tema Frozen lagi... seronok lak bila selalu dapat oder buat kek tema Frozen...



Kek adalah kek Red Velvet... kek ni ditempah oleh cousin saya... kiranya ni kek untuk anak saudara sendiri la jugak kan.




Setiap kali pegi kedai bahan bakeri, ada aje bahan dan alat-alat fondan yang saya beli... beli sikit-sikit... lama-lama dah jadi banyak... 



Saya memang suka letak fondan reben kalau kat kek tema frozen...saya rasa nampak comel je kek tu..he he... 


Kalini buat konsep kristal dan manik-manik bulat... idea spontan je ni...


Kalau ada yang berminat nak tempah Kek Tema Frozen samada kek Red Velvet, kek Coklat Moist atau Black and White Russian Cake, boleh whatsapp saya 0193867360.. TQQQQ :)



Wassalam