Friday, 24 October 2014

SALAM MAAL HIJRAH




Assalamualaikum



Salam Maal Hijrah saya ucapkan pada semua pembaca blog saya ni...mudah-mudahan kita semua akan menjadi insan yang lebih baik... bila dah usia macam saya ni, tiada lain yang saya harapkan melainkan teman hidup yang sentiasa di sisi,  anak-anak yang sentiasa mendengar kata, beriman dan beramal soleh dan sentiasa rajin mengerjakan solat lima waktu... mudah-mudahan setiap detik waktu yang ada, saya akan manfaatkan dengan sebaik-baiknya sebagai bekalan di akhirat kelak..



Kek coklat moist dan Black and White Russian Cake yang saya siapkan siang tadi... dah kali ke 4 saya buat kek BWR ni, saya rasa komfiden sikit masa nak melepa kek tu... setiap kali buat kek ni saya akan cuba kaedah lain yang lebih mudah saya nak buat... hari Ahad ni ada lagi satu kek BWR yang orang oder... makanya boleh la saya praktis lagi dan lagi.... harap dapat la jadi pro secepat mungkin...dan harap dapat kurangkan penggunaan tisu nak mengelap comot sini sana...he he he...



Seronok pulak dah jumpa kotak cantik untuk isi kek-kek ni...



Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam