Friday, 3 October 2014

MAKAN, MAKAN DAN MAKAN




Assalamualaikum


Malam tadi lepas solat Maghrib dan baca Yasin, kitorang pegi makan Nasi Arab kat Al Rawsha, Seksyen 7... saja nak cuba rasa makan kat situ... bangunan Al Rawsha ni baru bukak bulan puasa haritu rasanya... dekat sangat dengan sekolah kakak...selalu jeling aje tiap kali lalu dekat-dekat situ...  sebab abanglong suka makan daging kambing, moh ler kita cuba makan kat Al Rawsha pulak...


Pada saya biasa-biasa je rasa makanan kat sini... kalau ikut tekak saya, saya lebih suka makan Nasi Arab kat Masjid Negeri Shah Alam...  cumanya kat sini ada banyak pilihan... so setahun sekali boleh la datang makan kat sini kot...



Aliah oder apa entah namanya ni... heheh... 



Bangunan Al Rawsha, Seksyen 7 Shah Alam 



Aliah yang dah pandai pakai tudung shawl sendiri... taknak dah pakai tudung syria... saya pun nak fesyen  jugak, katanyaaa.. belasah je la dikya... asal jangan suruh ibu pakaikan, sudahhhhh... ibu kalau time rajin suka gak lilit-lilit shawl ni... tapi kalau datang angin maleh, ibu sauk tudung awning aje...heheh...



Balik makan malam tadi, terus saya siapkan roti jala 200 keping... sempat gak la siap sebelum pukul 12.00 tengah malam... siap terus hantar... nasib abangngah ada boleh temankan...



Disudahi dengan gambar SOCK yang sekarang ni suka sangat ajak orang main :)


OKbye...nak siapkan Mini Pavlova pulak..



Wassalam