Saturday, 18 October 2014

JADI KE TAK...




Assalamualaikum


Siang tadi saya berbelah bagi...nak buat ke tak kek yang lagi satu belajar haritu... rasa nak buat tapi eh malas la pulak... tapi rasa macam nak buat... heheh... akhirnya kuatkan semangat saya terus bakar kek... lagipun sebab harini tak masak... nak makan kat luar aje...


Balik dari keluar makan, baru saya siapkan krim untuk kek ni...fuhhhhh yang ni lagi leceh ghupenye.. memang menguji kesabaran... tak sangka lak saya ni penyabar orangnya...hikhik..



Lepas dah coating kek ni kena simpan dalam petiais dulu... dah keras bahagian luarnya baru siram dengan coklat ganache..




Siap dah kek Double Chocolate Indulgence saya ni... tapi kena simpan dalam petiais dulu... cadangnya pagi esok bila abanglong dah sampai baru nak potong kek ni... kejap lagi nak pegi beli buah stoberi nak hias atas tu... tapi selagi tak potong, selagi tu la saya suspen... jadi ke tak... jadi ke tak... camne la rupanya kek ni bila dah dipotong...  apapun kita tunggu esok ye... kalau cantik saya tayang gambar kek ni... kalau tak berapa cantik, faham-faham je la kan... he he he...


Wassalam