Wednesday, 1 October 2014

HAI LA ANAK



Assalamualaikum


Alhamdulillah abangngah dah selamat sampai pagi tadi... kalini abangngah naik keretapi... tak best naik keretapi katanya...abangngah lebih suka naik bas... tapi abanglong suka sangat lak naik keretapi...dah 2 tahun setengah ulang alik naik keretapi... kalau ibu la naik keretapi 12 jam kebas satu badan...hehe..

Tadi bawak abangngah pegi beli handphone baru...alkisahnya lepas balik cuti raya haritu, handphone abangngah hilang... hilang masa tengah caj handphone kat dalam bilik waktu malam tengah tidur... siapa la ang terrrrrr ambik tu kan... mudah-mudahan Allah bagi petunjuk dan hidayah kat orang yang terrr ambik handphone abangngah tu...  so hampir 2 bulan gak la abangngah takde handphone... nasib abangngah la kan...

So kalini beli handphone yang murah sikit dari yang sebelum... jenama Lenovo jugak...  pasni kalau hilang lagi, memang abangngah nak kena karate dengan ibu..heheheh...



Hari jumaat ni saya kena buatkan Mini Pavlova untuk Noni... so tadi praktis semula buat mini pavlova ni... almaklum dah lama tak buat... kalau tak menjadi, kena la saya tukar buat Fruit Tart ke RV ke..



Alhamdulillah menjadi... so boleh la buat lagi hari jumaat ni nanti... 




Wassalam