Sunday, 19 October 2014

CHOCOLATE INDULGENCE




Assalamualaikum


Alhamdulillah kek Chocolate Indulgence yang saya buat semalam dah selamat potong pagi tadi... sukanya saya bila tengok kek ni menjadi... tak sia-sia pergi masuk kelas belajar buat kek ni... kalau kek-kek macam ni la kan, kalau setakat tengok resepi memang saya takkan pandai buat... sebabnya saya ni lambat pick up... jenuh nak fahamkan resepi tu betul-betul... tapi bila dah tengok cikgu ajar depan mata, baru lah saya faham... oh begituuuu...oh beginiiiii... he he he...



Berjaya jugak saya potong kek ni kepada 4 bahagian... teringat masa belajar haritu, cikgu suruh saya yang potong kek...punyalah menggigil... habis jahanam kek tu saya potong..hikhik... cikgu pun pesan la suruh komfiden masa nak potong-potong kek ni... alhamdulillah dah kali kedua buat, kurang dah serdak kek bila kek ni dipotong 4... yang penting mesti komfidennnnn...



Tadi ada tetamu datang rumah... saya pun hidangkan la kek ni... suka anak-anaknya makan... macam kek Secret Recipe katanya... ada la iras sikit-sikit... kek Secret Recipe lagi cun la ye dok..heheh... konon ingat nak letak buah stoberi, tetiba rasa malas lak nak melencong ke MBG malam tadi... ahhh belasah je la takyah letak buah stoberi...he he...


Kek Chocolate Indulgence yang saya buat ni agak tinggi sikit... tadi tapau kan kat kawan yang datang tadi tu... tak muat masuk kotak kalau berdiri tegak camni... terpaksa la kena baringkan...

Lepas ni ada lagi 1 kelas yang saya nak pegi belajar... tunggu bajet bulan depan la pulak :)



Wassalam