Saturday, 27 September 2014

SEBELUM MULA SIBUK




Assalamualaikum


Rasa lama lak tak update blog saya ni... mula esok saya akan sibuk siapkan tempahan selama 4 hari... dan esok juga saya akan masuk kelas... kelas tuntut ilmu... rasa macam-macam kelas yang saya nak masuk... sementara tengah ada modal ni... almaklum sekarang ni kelas-kelas tuntut ilmu ni bukannya murah... main ratus-ratus aje... takpe la... anggap la pelaburan jangka panjang kannn...


Anak-anak pompuan saya yang sekarang ni selalu buat saya pening kepala...heheh...  kadang-kadang saya rasa saya saya bebel dan berleter dah jadi macam arwah mak saya dulu... tapi ye la kan... sebagai ibu saya kena tegas demi kebaikan diorang jugak... 



Masing-masing sibuk nakkan baju EXO ni... saya tanya apa ke EXO tu... kumpulan nyanyi Korea ghupenye... hampeh sorang pun saya tak kenal... ibunya ni suka tengok drama korea aje...he he..




Anak-anak manja semua dah bukak mata...ni la hobi kitorang sekarang... main dengan anak-anak kucing... selagi belum beyak dan kencen merata, masih boleh anak-anak kucing ni dok dalam rumah lagi...



Yang ni manja sikit dengan maknye.. kitorang bagi nama SOCK a.k.a. stokin...he he... asik nak dok kepit bawah tiak maknye aje...



Sayang sangat Manja dengan anak-anaknya ni... tak kisah pun kitorang dok pegang-pegang anak2 dia...




Yang ni lak namanya Sweater a.k.a. baju sejuk..hikhik..



Geram aje tengok budak berempat ni...




Yang ni lagi geram... sibuk ajak pegi Subang Parade tadi semata-mata nak beli entah amende ni... puas la cari booth ni... nasib jumpa..



Ramai gak orang kat booth ni...meriahhh..



Ni la bendanya... alat lepas geram katanya... kalau rasa stress picit-picit la benda ni... 



Banyak membeli ye makcik... sila bayar guna duit sendiri...he he he...


Jumpa lagi, inshaaAllah...


Wassalam