Wednesday, 10 September 2014

MAKANAN YANG PALING SEDAP




Assalamualaikum


Banyak-banyak makanan, makanan apa yang paling sedap... dah tentu la makanan yang orang belanja kan..betul tak...



Tadi Noni belanja makan kat Nando...saya yang teringin nak makan kat Nando sebenarnya... konon taknak ambik karbohidrat...nak makan ayam dan grill vege aje... puas hati betul makan harini... whole chicken makan 2 orang...boleh makan berdua whole chicken ni sebab ayamnya tak berapa besar.. kentang wedgers tu tapau bawak balik... masing-masing suka pedas berapi...ambik ayam extra hot..kitorang boleh makan dengan sos Nando extra hot lagi tu... takde la hot sangat pun..heheh..



Hari isnin lepas kitorang wasap... selalu gitu la...berebut-rebut masing-masing nak belanja... Noni ni kalau saya tak kata nak belanja, memang dia aje yang selalu nak bayarkan... segan lak kalau selalu camtu kan... so kalau sebelum tu Noni dah belanja, next dating saya akan pastikan saya yang akan bayar...lepas makan kena cepat-cepat pegi kaunter..kalau tak kang kompom Noni dah bayarkan dulu... TQ ye Noni selalu belanja saya... next time saya yang belanja lak tau...

Asal nak keluar pukul 2.30 petang tadi tapi saya tunda pukul 2.45 sebabnya saya uli doh tart dulu... kejap lagi nanti dah leh buat kulitnya... 


Lepas beli buah untuk fruit tart esok, saya belanja Noni minum Juice Works...  nikmat sungguh minum jus buah ni...he he...


Sepuluh kali keluar dating, cuma sekali ni aje haaaa baru nak bergambar sama...  lupa nak inform korang... sekarang ni kalau ada yang berminat nak beli SF Beauty boleh direct call/whatsapp Noni 0197145714... saya dah serahkan sepenuhnya bisnes SF Beauty tu pada Noni sebab selalunya memang Noni aje pun yang COD dan pos barang pada customer...saya nak concentrate pada bisnes baru lak...he he..yo yo ooooo aje...


Jumpa lagi..


Wassalam