Tuesday, 30 September 2014

HOYEHHHHHH DAH JADI :)




Assalamualaikum


Tak sabarnya saya nak tunggu abanglong dan abangngah balik... abangngah inshaaAllah sampai pagi esok... abanglong inshaaAllah sampai pagi lusa... cuti yang singkat ni kitorang dah siap rancang nak bawak diorang berdua ni pegi makan kat mana... sebenarnya abanglong dan abangngah tengah exam...balik cuti raya haji sekejap pastu sambong exam balik... habis exam dah boleh balik cuti semester...




Alhamdulillah menjadi jugak macarons saya buat semalam ni... gunakan bahan apa yang ada aje kat rumah... tak sempat lagi nak pegi BAGUS... nasib masih ada serbuk almond... walau tak cukup beberapa gram, saya belasah je buat...  syukur la menjadi jugak... suka  makcik tauuuuu...



Yang penting macarons saya ni dah ada kaki...ada yang panggil skirt...cikgu saya cakap crown... haaa tak kisah panggil apa pun..he he.. dan kulit macarons ni kena keras... bila digigit ada bunyi kruncy krupppp... gituuuuuu.... 



Terpaksa buat kaler oren sebab kaler tu aje yang ada kat rumah...  pasni kompom la nak buat kaler pink lak kan... nanti saya praktis lagi dan lagi sampai mahir betul-betul... apa yang pentingggg, Usaha Tangga Kejayaan  ye dokkk..


Ceria Selalu :)



Wassalam