Thursday, 11 September 2014

FRUIT TART SHAH ALAM



Assalamualaikum


Alhamduillah harini siap awal... takmo pisang berbuah dua tiga kali...he he... so harini mula awal sikit... petang semalam buat kulit tart setengah jam dapat 70 biji kira okey dah tu... makin lama makin laju la ye dok... asalkan mata kena concentrate betul-betul...takleh nak curi-curi tengok drama korea ke apa ke... memang boleh siap cepat..hikhik...



So korang kat Shah Alam kalau nak oder Fruit Tart dengan saya boleh la email kat zalinzalina@gmail.com ... nanti saya bagi no hp...pastu boleh wasap2... ada minimum oder untuk fruit tart ni...sebabnya buah stoberi takleh beli sikit-sikit...



Tadi kat intagram saya ada tunjukkan video cara saya paipkan krim kat tart tu dan cara saya susun buah... kalau nak tengok silalah ke instagram saya okey... 



Yang ni balance saya tapaukan untuk Aliah bawak pegi sekolah...masuk harini dah tiga hari berturut2 dah Aliah bawak bekal yang sama... siap bagi ustazah lagi tu...he he.. boleh gak makan dengan kawan-kawan kan...kalau kat rumah memang tak laku...



Adunan untuk Apam Gula Hangus... harini buat 2 adunan... 



Sebelum nak susun apam gula hangus dalam kotak ni kan sebaiknya kita alas dengan plastik... kalau tak nanti melekat dan bawah apam tak cantik la pulak nanti...pastu setiap lapisan pun sebaiknya kita letak plastik jugak...disebabkan apam gula hangus ni gebu dan lembut, so kalau nak susun sebaiknya 3 baris aje...kalau bertingkat-tingkat nanti apamnya penyek la pulok...gituuuuuuu...




Siap untuk harini...Alhamdulillah :)


Ceria Selaluuuuu :)



Wassalam