Sunday, 31 August 2014

MALAYSIA... DI SINI LAHIRNYA SEBUAH CINTA




Assalamualaikum


Di sini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Di sini tersemai cita-cita
Bercambah menjadi warisan

Selamat menyambut Hari Kemerdekaan negara kita yang ke 57... mudah-mudahan Allah sentiasa melindungi kita semua dari segala bala, malapetaka dan bencana bahaya yang menimpa...

Malam tadi famili anak saudara husben datang rumah...diorang ajak makan kat Burger Bakar Yazid, Seksyen 7... balik lepas makan tu, Azwa dan Aliah ajak pegi tengok sambutan kemerdekaan  kat Dataran Shah Alam... selalunya saya nak terus balik aje... tapi sebab saya baru lepas pekena nasi goreng cili api, makanya harus la saya exercise jalan kaki nak bakar balik lemak nasi goreng tu kan..he he...

Ingatkan tahun ni takde sambutan di ambang merdeka... rupanya ada jugak tapi takde la meriah macam tahun-tahun sebelumnya... mungkin juga sebab ramai yang bercuti balik kampong... Shah Alam pun lengang aje... malam tadi kiranya senang gak la nak dapat parking... kena jalan kaki sikit nak ke Dataran Shah Alam tu... sampai je Rosmah AF tengah berduet dengan Haziq...  ada juga disediakan jamuan raya yang disediakan untuk orang awam... kitorang tak makan pun sebab dah kenyang sangat...



Aliah yang baru lepas berlari kejar kucing kat situ...he he...



Suka Aliah dapat baju mickey mouse ni daripada kakak...kakak kata dah tak muat, bagi adik je la... 



Kakak posing macam nak angkat berat je...hikhik...


Jumpa lagi :)


Wassalam