Monday, 18 August 2014

FESYEN BAJU RAYA ANAK PEREMPUAN




Assalamualaikum


Saja je nak tepek kat blog gambar Azwa dan Aliah dengan baju raya diorang tahun ni... jadi kenangan masa depan...lagi setahun tengok balik gambar mesti senyum sorang-sorang sambil cakap dalam hati "besar dahhhh anak-anak perempuan saya.." gituuuuuu....



Harini Aliah kena pakai baju kurung... 1 kelas Aliah kena masuk koir sempena Hari Kebangsaan...  baju kurung English Cotton kaler pink pokedot ni Azwa dan ibu pun ada juga...tapi tak pakai lagi...entahnya saya rasa tak selesa pulak pakai baju kurung kain cotton... saya suka pakai baju daripada kain yang lembut-lembut.... lain kali takmo beli lagi dah... menggatal kan haritu beli sampai 10 meter konon nak sedondon dengan anak-anak pompuan saya... he he...



Eceh ecehhhhh...cekak pinggang pulak Aliah... tak ke halnye ibu yang suruh ALiah posing cenggitu...heheh... jubah ni kan haritu saya cakap nak bubuh lace hitam... diorang berdua taknak la pulak letak lace tu... nak pakai belt macam tu aje...konon fesyen poplook la ni...  puas la kitorang cari belt yang sesuai... akhirnya jumpa kat kedai lima hengget... nampak cantik gak kan... 



Aiyooooooooo...ini budak pompuan paling cerewet beli baju raya tahun ni... takmo dah beli baju kat tempat budak-budak... tahun ni kakak punya baju beli kat Soda dan Voir... macam-macam fesyen ada... tak kisah la fesyen apa pun..yang penting menutup aurat ye kakkkkkkk...



Dah macam anak dara la pulak kakak sekarang ni...he he... tapi orangnya comel aje...asal jumpa orang mesti tanya, yang ni darjah berapaaaaa... takpe la kak...awet muda...hikhik... tapi sekarang ni nampak tinggi dah... 


Ibu simple je raya tahun ni... satu jubah boleh pakai dengan macam-macam tudung... dalam gambar ni saya pakai tudung bawal Adijuma... kakak ipar sebelah tu yang belikan untuk Azwa dan Aliah...tapi ibunya yang pakai dulu...he he... 


Ceria selalu :)


Wassalam