Wednesday, 21 May 2014

TELEKUNG BARU




Assalamualaikum


Minggu lepas acik whatsapp blogger Yana Halim... tanyakan pasal telekung untuk kakak... tahun lepas punya telekung yang beli kat Bandung untuk kakak dah singkat sangat...sejak naik sekolah menengah ni kakak dah tinggi... nak cari telekung kat kedai malas la pulak... lagipun acik memang suka beli telekung dengan Yana... call aje siap la Yana bawak macam-macam telekung untuk dipilih... masuk ni dah telekung yang ke 5 acik beli dengan Yana... masa mula beli dulu acik beli 3 pasang untuk hadiahkan pada Mak Mentua dan Makcik acik masa bulan puasa tahun 2013... suka diorang dapat telekung tu sebabnya ada sulam cantik...



So hari Ahad lepas Yana hantarkan telekung-telekung untuk acik pilih... sebab nak belikan untuk kakak, jadinya kakak pilih la sendiri telekung yang dia suka.. akhirnya kakak pilih telekung sulam warna biru ni... boleh pakai masa nak pegi terawih kat masjid masa bulan puasa nanti...


Yang ni pulak telekung lycra yang acik beli dengan Yana sebelum ni... tak pernah ada telekung kaler-kaler..saja nak cuba.. acik beli kaler hitam sulam pink... kalau tetamu datang nak tumpang solat, acik bagi pakai telekung ni... nak bawak pegi mana-mana pun senang... 





So korang kalau minat nak beli telekung baru dan tercari-cari telekung yang sesuai, boleh la whatsapp YANA 0192764682 atau masuk page FB, Audra Blossom. Katanya Yana nak bagi diskaun...kan Yana kan :)



Wassalam