Monday, 5 May 2014

SUSPEN JE...




Assalamualaikum


Ingatkan keputusan kemasukan UiTM tu harini... masuk website UPU dan UiTM, takde la pulak... acik pun call UiTM tadi... oooooh rupanya 9hb. Mei 2014...hari Jumaat ni... suspen je ibu ni tau...heheh...

Abangngah memang pilihan pertama, UiTM... ke 2 pun UiTM... ke 3 baru UTM... harap-harap dapat la masuk UiTM tu... kalau dapat kat UiTM cawangan Dungun lagi bagus... boleh la cuti-cuti Malaysia kat sana pulak... idak ler asik ke Langkawi aje..he he...

Alkisahnya result abanglong pun keluar hari Jumaat ni gak... yang ni lagi suspen sebab kalini abanglong cakap exam susah sikit... pasrah dan redha aje la ye dok...




Abangngah dah nak masuk 5 bulan kerja dengan ayahnya... ikut je mana ayah pegi... tolong menaip itu ini... dapat la gaji lima ratus hengget sebulan... abanglong lak taknak keje cuti 2 bulan lebih ni... nak dok rumah tolong ibu aje... sidai kain angkat kain..masak air isi air... ibu bagi gak ler gaji sebab rajin sangat...

Tapi bulan 6 ni, sedih la sikit... abanglong dan abangngah dah ke destinasi masing-masing... tinggal kakak dan dikya aje... berempat je la kitorang...  gitu la kan... 


Wassalam