Thursday, 15 May 2014

BERJAYA KURANGKAN 5KG...HOYEHHHHH :)



Assalamualaikum



Harini bersemangat je nak timbang berat badan... sebab semalam dah jaga makan betul-betul...kalau time ngelat tu erkkkkkk takutnya nak timbang...takut tak turun pastu tetiba naik pulak...kalau naik nanti stress pastu makan tak hengat...heeeeeeeeee....


Walaupun semalam acik buat roti comel ni...



Dan roti bun sardin ni...



Tapi harini timbang berat acik turun lagi... alhamdulillah... 

 

Harini dah hari ke 25.... masa minggu 1 tu banyak turun... masa mula-mula timbang tu tak sangka berat acik naik balik sebanyak tu...rasa nak pengsan tengok angka 67 tu..he he... tapi kena la terima kenyataan kan.... tau dah badan cepat naik..kalau tak kawal makan memang naik laju macam roket...huk huk...

Jadinya selepas 25 hari acik dah berjaya turunkan sebanyak 5.3 kg... ok la tu... untuk makluman korang, acik dah tak minum Herbalife lagi... sekarang ni consume produk baru... kalau berat acik turun jadi 59 nanti baru acik cerita produk apa ye...he he he...

Bagusnya produk ni sebab boleh buat acik jadi rajin... kalau korang perasan la kan, dalam sebulan ni acik buat macam-macam resepi... tapi yang bagusnya acik berjaya kawal makan... takde la nampak makanan-makanan tu semua macam sedap je nak makan banyak-banyak... makan pun sekadar nak rasa aje... jadinya rajin dapat,  kurus pun dapat...Alhamdulillah..

Tapi apapun memang kena usaha lebih dan kuat semangat... yakin bolehhhhh...hikhik..


Jumpa lagi, inshaaAllah..


Wassalam