Thursday, 24 April 2014

TERDELETE KOMEN...AMPUNNNNNN...




Assalamualaikum


Menangis tak berlagu...huaaaaaa...acik terdelete komen korang...12 komen lak tu... dah select-select nak tekan publish, terrrrrrr tekan delete.... ampunnnnnn...

Terlajak kereta boleh gostan....kalau terdelete komen, takleh nak buat apa dahhhh... sori yek... yang acik ingat komen-komen untuk entri roti sebelum ni tu datangnya daripada MrsLya, Rizziela, Shida Rahmat, Acik Erna, Normi Nieza, Nana Kimie, Asha Lya, Asyifa dan Cheq Da... yang lagi 3 orang tu memang acik takleh nak ingat...puas dok ingat sapa..adoiiii...pelupa dah makcik ni..huhu...

Apapun TQ kat korang yang sudi komen...acik sangat-sangat hargai...saaaayang korang...muah muah muah...


Harini acik buat Kek Pisang Pek Mini... esok ada 3 jenis kek yang acik kena buat termasuk la Kek Pisang lagi... tetiba je rajin lak kan...hikhik...



Jumpa lagi, InshaaAllah :)


Wassalam