Tuesday, 11 March 2014

TUDUNG SHAWL BAWAL



Assalamualaikum


Tudung Shawl Bawal ke Tudung Bawal Shawl ek... hentam je la yek...

Alkisahnya dah lama dok perati tudung ni kat instagram... petang tadi acik ajak Noni pegi Butik tudung bawal ni kat Seksyen 16...kiranya takde la jauh sangat kan...


Cantik-cantik tudung kat Butik Sincerelybyushawls ni...rambang mata dibuatnya... selain tudung ada banyak blouse, palazo, handbag, macam-macam aksesori, kasut...cookies pun ada jugak...

Acik tadi beli tudung shawl aje... 2 jenis tudung bawal dan 1 shawl glitters...  tudung bawal kalau dulu-dulu kita pakai sepesen je kan... sekarang ni boleh dililit macam shawl dan tutup dada... esok-esok kalau acik pakai tudung bawal ni acik tunjuk kat korang okey...

Masuk-masuk je butik tu tadi tak sangka lak dapat jumpa blogger Nisa Kay kat situ... peramah orangnya.. siap datang bersalam-salaman lagitu... TQ Nisa..happy dapat jumpa awak :)


Jumpa lagi, inshaaAllah..


Wassalam