Saturday, 1 March 2014

SHAWL COKLAT




Assalamualaikum


Kejap lagi nak pegi joging kat trek sebelah rumah ni aje...konon la joging... tak ke halnye jalan lenggang mak limah je...hikhik... saja aje nak beriadah dengan keluarga....


Tadi dah pegi MPH belikan diorang buku.... acik jeling-jeling aje tengok majalah... malas lak nak majalah dah... alkisahnya mata dah tak berapa nampak... kalau tulisan kat laptop nampak jelas la jugak... nak buat spek dari sehari ke sehari... rasa malas bebeno nak pakai spek... 

Harini acik pakai shawl kaler coklat...sebab pakai baju coklat kena la pakai tudung coklat yek...heheh... pinjam tudung shawl kakak... selalunya kan acik suka pakai tudung kaler pink, biru atau ungu... 

Kejap lagi sambong cerita...he he..



Wassalam