Monday, 3 March 2014

MR. RIGHT BERKOPIAH




Assalamualaikum


Novel terbaru yang acik belikan untuk kakak hari Sabtu lepas...asalnya nak novel hantu ke apa tah... kalau novel hantu acik cakap NO NO NO... nasib kakak tak nangis-nangis nakkan novel hantu tu jugak... berani nangis, karate kang..he he...

Kat rumah ni memang banyak dah koleksi novel Ain Maisarah ni...tapi satu novel pun acik tak baca lagi... entahnya tak minat pulak... penat nak baca yang tebal-tebal... dari dulu pun acik tak berapa suka sastera... tu yang masa form 4 acik mintak tukar sekolah nak masuk kelas sains...sebabnya sekolah lama acik hanya ada kelas sastera aje masa tu... kalau cerpen layan gak la sikit-sikit...



Cerita la sinopsis sikit yek...  cerita pasal ada sorang pramugari ni, Sazzy suka kat pensyarah agama namanya Adam... dalam masa yang sama ada dua orang lagi wanita yang suka kat Adam jugak... tapi akhirnya Adam ni pilih Sazzy walaupun yang lagi dua orang tu berpurdah dan berjubah... sebabnya Sazzy dah banyak berubah secara ikhlas dan istiqamah.... gituuuuuuu...

Kot la lepas ni ada novel BINI KU BLOGGER..mesti gempak kan...kehkehkeh...


OKbye..nak menaip surat :)


Wassalam