Sunday, 30 March 2014

JUBAH PINK



Assalamualaikum


Fuhhhh lamanya tak update blog... al malas la pulok... ampunnnn...

Siang tadi pegi kenduri kawen kat Tanjung Karang... anak kawan husben... makanya dapat la acik melaram pakai jubah pink yang kakak ipar acik tolong hantar jahit kat Melaka... kejap aje dah siap... upah jahit pun kira murah la jugak... RM45... haritu tanya kat Shah Alam, upahnya RM75... ooohhh jimat duit makcik :)


Masa nak hantar jahit haritu, acik suruh kakak ipar guna contoh jubah dia.... kakak ipar tanya takpe ke ikut ukuran jubah dia... acik cakap takpe...acik memang suka pakai baju longgar...selesa gituuuu.. sebenarnya jubah ni takde la labuh sangat ...tapi dalam gambar ni sebab acik buat silang kaki nak bagi nampakkan kurus sikit...kihkihkih...


Jumpa lagi, InshaaAllah...



Wassalam