Friday, 28 February 2014

SAYA IKHLAS NAK BUAT




Assalamualaikum


Malam tadi sebelum tidur, saja nak bermanja dengan kakak...acik suruh kakak ambik krim losyen Nivea untuk urut kaki acik... kakak pulak tanpa merungut terus buat apa yang acik suruh... tengah mood anak solehah la tu...he he...selalunya ada gak merungut ngantuk la tu la ni la...

Kakak urut memang sedap... rasa macam urut reflexiologi pulak... sambil kakak urut, acik pandang muka kakak pastu tanya...

Ibu     :   Kakak...awak nak ke buku novel yang awak tengok kat kedai tadi?  ( Alkisahnya sebelum tu kakak nakkan buku novel tapi ayahnya tak bagi beli...takut ibu marah sebabnya sabtu lepas baru beli novel Ain Maisarah "Projek Deko".... )

Kakak  :   Takpe la ibu...saya tak nak beli...lagipun baru haritu dah beli..

Ibu    :   Laaaaaaa..ibu nak belikan ni...sebab awak rajin urut kaki ibu...(he he he...)

Kakak   :   Betul takpeee...saya ikhlas nak buat...


Pehhhhhhh..touching sungguh ayat kakak tu... (nanges shahdu dalam hati..)



Pinjam gambar daripada facebook kakak... TQ ye kawan kakak yang snap kan gambar :)


Tapi esok acik tetap nak belikan novel baru untuk kakak...nak ajak diorang pegi MPH...boleh gak ibu skodeng buku-buku resepi :)




Jumpa lagi esok, inshaaAllah..


Wassalam