Friday, 17 January 2014

WALLET GUESS IDAMAN HATI :)




Assalamualaikum


Alhamdulillah tak jadi demam...lepas terlena sekejap petang semalam terus minum shake...pastu terus sihat cergas balik....oh lega..


Harini tetiba husben ajak pegi Subang Parade...suruh acik beli wallet baru...kesian agaknya kat wallet acik yang lama zipnya dah rosak...konon husben ingat dia boleh repair zip tu...hampeh dah lepas repair tetap rosak gak...suka acik wallet tu rosak...siap bersorak dalam hati...kehkehkeh...ada la harapan nak dapat wallet baru yek...

Masa kat Parkson Pavillion haritu dah nampak dah wallet Guess ni... nak beli dah masa tu tapi rasa eh macam mahal sangat la pulak... takut ketar tangan nak bayar..he he... tapi tadi acik dah belek-belek wallet jenis lain, tapi acik kenan wallet guess ni jugak... nasib husben kata takpe, belilahhhhhh.... hoyehhhhh... akhirnya berjaya gak beli wallet Guess ni..konon hadiah untuk diri sendiri...tapi guna duit husben boleh gituuuuuu... bukan selalu beli wallet ni..selagi tak lunyai dan tak rosak, acik pakai sampai habis...

Dua-dua tu acik nampak cantik...dah pening nak pilih yang mana satu....




Cer teka acik pilih yang mana...




Acik pilih yang ni..kaler dusty pink...nak beli sekali dengan handbeg kang mahu gugur rambut husben acik...kuikuikui...dapat wallet aje pun dah syukur alhamdulillah...


Nak senyum sampai telinga :)



Wassalam