Sunday, 5 January 2014

PIZZA HUT YUMMY :)




Assalamualaikum


Harini ibu gantung kuali periuk lagi... alkisahnya abanglong kata nak beli buku kat MPH Subang Parade... semalam cari buku tu kat MPH SACC takde...layan je la ke Subang Parade pulak harini... tapi sayangnya kat MPH Subang Parade pun takde juga... saja abanglong nak kena karate dengan ibu kannn... dah nak balik harini baru terhegeh-hegeh nak cari buku tu la ni la..sudahnya tak jumpa...nasib la awak abanglong oiiiii...pandai-pandai la cari sendiri kat Arau sana...tak dapek ibu dan ayah nak tolong cari dah...

Dah buku tu takde nak buat camne kan...moh la kita pegi makan....harini ayahnya kata teringin nak makan pizza...kat Subang Parade tu ada Restoran Pizza Hut aje rasanya...haritu ada sekejap restoran pizza apatah namanya tapi la ni dah takde... tapi kalau Pizza Hut memang sejak abanglong kecik dah ada kat Subang Parade tu... tu la tempat abanglong berlari pecut ala-ala Watson Nyambek sampai tak terkejar ayahnya masa tu...kehkehkeh... tadi masa makan dengar la ada budak jerit-jerit kat dalam tu...eh abanglong dulu pun camtu jugak...jerit lagi nyaring kalah suara Awie meneran gitu...hikhik...adeiiiiiiii..kenangan sungguh...kenangan abanglong masa kecik...tapi tak sangka la kan, masa kecik memang super duper hyperaktif...tapi dah besar baik sangat budaknya...eh cewahhhhh....ni ha tadi baru dera abanglong suruh buat air kopi untuk ibu...suruh la apa pun, inshaaAllah abanglong akan patuh...gitu la anak ibu kan abanglong kan...




Pizza Golden Fortune sempena nak Tahun Baru Cina... sedap gak..ada banyak cheese kat tepinya...



Pizza ni abanglong yang pilih...


Yang ni tapau bawak balik...makan pizza ni kan cepat kenyang...tak larat diorang nak perabih kat situ..



Ayahnya tukang potong...



Abangngah pun nak bermanja suruh ayahnya ambikkan...



Kakak harini makan banyak..nak membesar kot...he he..



Abanglong dah nak balik malam ni...macam-macam ibu pesan...  pertengah bulan April nanti baru jumpa balik... rasa kejap aje pulak abanglong dah masuk semester ke 4... Tahun Baru Cina ni abanglong tak balik... tak syok pulak kalau nak jalan-jalan abanglong takde... dok rumah aje la kot...



Ceria Selalu :)


Wassalam