Thursday, 5 December 2013

TEKA BILANGAN KUIH PUTRI AYU :)




Assalamualaikum


Malam ni rasa baik hati nak bagi korang hadiah...hadiahnya best tau...Kimono Kardigan...pernah dengar tak... esok acik tunjukkan hadiah tu... korang cuma perlu teka bilangan kuih Putri Ayu yang acik buat tadi... senang je kan...



Syarat lain korang kena follow blog acik ni pada sapa yang belum follow...tak rugi tau follow blog acik ni....kihkihkih... korang boleh teka sekali je.... acik cuma akan publish jawapan korang selepas 48 jam..maknanya pada pukul 12.01 tengah malam Ahad....

Kalau takde jawapan yang tepat, acik akan bagi hadiah pada yang hampir tepat... kalau ada jawapan tepat lebih pada seorang, acik akan bagi hadiah kimono kardigan juga... dan ada hadiah lain untuk top referrer... hadiahnya tudung halfmoon smarties kaler pink...ni pun esok acik tunjuk okey....top referer ni kalau korang buat entri pasal teka bilangan kuih putri ayu ni kat blog korang pastu ramai lak yang klik... gituuuuuuuuuuu...


Selamat Meneka :)


Wassalam