Tuesday, 17 December 2013

SETTLE :)




Assalamualaikum


Harini sebelum nak pegi ke sekolah kakak, kakak siap pesan, "Ibu jangan lupa bawak duit tau.." "Yeeeee...ibu bawak dah ni.." Heheh...elok gak kakak ingatkan...kang dah sampai sekolah jadi macam semalam...penat ulang alik aihhhhh...

So harini semua dah settle.... siap dah beli baju koko, baju PJ...semua ada... lega makcik :)


Balik dari sekolah tadi singgah la Seksyen 2 nak pegi minum shake herbalife... tak perasan lak kat belakang lorong rumah kedai kat situ dah ada lukisan mural... cantik sangat dah belakang lorong tu...



Merasa acik melaram pakai tudung pink kelabu beli semalam... kuasa edit terlampau diperlukan untuk nampakkan muka lebih muda...kehkehkeh...bagi can la kan...


Petang nanti baru acik BW yek :)


Wassalam