Thursday, 5 December 2013

PAPA JOHN DELIVERY




Assalamualaikum


Harini kawan-kawan abangngah datang rumah...first time rasanya abangngah bawak balik kawan... rajin sungguh diorang mengecat...nak ngecat tu takde la susah sangat kan...tapi nak mengalih perabot berat-berat... nasib yang datang lima orang...senang la nak alih-alihkan tu semua... tapi tak sempat pun cat semua coz cat dah habis...kena tunggu ayahnya balik...acik tak reti nak pegi beli... so sambong minggu depan katanya...




Sebab diorang tak pernah datang kan, acik oder la Piza... dah tengok pamplet Pizza Hut dan Papa John, acik pilih Papa John...selalu kalau delivery ni kitorang suka oder Domino aje...harini tukar selera la pulak yek...



3 large pizza Papa John ni harga RM60-00...kiranya berbaloi la beli...oder nugget sekali... nasib beli 3 large pizza ni... memang licin...he he he..penat ngecat agaknya yek...



Kalau pizza Papa John mesti ada Cili tu kan...



Seronok tengok diorang makan... tapi kalau datang esok lusa makcik hidang cekodok aje tau...kihkihkih...


Bersyukurnya harini cuaca panas dari pagi...baru teringat nak pegi dobi layan diri keringkan baju-baju... dah berberapa hari hujan je kan... sempat la kain baju kering sebelum hujan turun baru kejap tadi...  tengok keadaan banjir kat Kuantan, memang acik rasa sedih...tak tau la kalau kita yang kena hadapi banjir camtu kan...syukur rumah abang ipar tak kena coz baru pindah ke kawasan rumah yang lebih tinggi... kalau rumahnya yang dulu memang dah naik air sampai ke paras pinggang... mari lah kita bantu ringankan beban mangsa yang terlibat... harini kita tolong orang, esok lusa InshaAllah esok lusa orang tolong kita pula...



Wassalam