Sunday, 29 December 2013

JOHOR PREMIUM OUTLET



Assalamualaikum



First time acik dan famili pegi JPO..lepas check out hotel, singgah makan tengahari kat rumah parent Noni... puas betul dapat makan pure asam pedas...mak Noni masak...memang power... pastu ada pulak sambal belacan tumbuk...teringat lak sambal belacan arwah mak acik dulu...kalau arwah mak dulu memang kirim salam kalau nak blend... mesti tumbuk dengan lesung batu tu kan baru sedap... tapi acik ni kan tak berapa nak rajin...selalunya acik blend aje... so bila dapat makan sambal belacan tumbuk, memang tak ingat dunia...he he... pulak tu sambal belacannya digoreng... memang sedap dicicah dengan ulam-ulaman....



Dari rumah Noni kitorang teruskan perjalanan ke JPO... dah sekali jalan kan.... 






Masuk dari satu kedai ke satu kedai...nyampahhhh...semuanya mahal belaka... konon dah diskaun 70% tapi harga masih ratus-ratus... idak la acik nak membelinya weiiiiiii...



Puas jalan cari yang harga okey, akhirnya abangah dapat la beli seluar dan baju kat PADINI.. kedai itu aje la pun yang murah...baju dan seluar total RM110-00...




Budak pompuan dua orang ni tak sah la kan kalau tak bergambar...



Makcik dan pakcik :)




3 hero...



Kejap aje kat situ...pastu teruskan perjalanan ke rumah along acik kat Merlimau, Melaka...



Jumpa lagi :)


Wassalam