Friday, 29 November 2013

SAKIT PINGGANG...ADOIIIII




Assalamualaikum


Lama tak buat Putri Ayu...malam ni buat..adoiiiiii sakitnya pinggang...kuikuikui... tapi sebab dah lama tak buat, takut lak lupa camne cara nak buat kan... redha aje la yek..



Nasib la ko jadi Putri Ayu oiiiiiiiiiiiiiiiiiii... kalau tak jadi nanges makcik..penat cucuk kelapa tau...




Lama tak cucuk kelapa, 1 jam cuma dapat cucuk 120 acuan aje... selalu 1 jam dapat cucuk 200 acuan..  harini tak sempat nak tengok Drama Korea... kena dok sauna kat dapur aje..he he... sementara tunggu putri ayu tu kukus, sempat acik cucuk kelapa tu lagi... so takde masa nak buat benda lain... lantak la hero dan heroin tu tengah buat apa..hikhik...



Bila dah siap tadi rasa oh leganyaaaaaaaaa... esok nak buat kuih yang bako-bako aje...



Cauuuuuuuuuuu...


Wassalam