Wednesday, 27 November 2013

APAM GULA HANGUS PEMBUKA TIRAI :)




Assalamualaikum


Rasa lama sangat tak buat Apam Gula Hangus ni...bukan Apam Gula Hangus je...kuih-kuih lain pun acik dah lama tak buat...eksyen sungguh taknak buat dah..he he.. saja nak bercuti sekejap... ni pun sebab Ida Katering yang oder...senang sikit nak bekerjasama... dan pilihan kuih hantar untuk 4 hari adalah bebas...sukahati acik nak hantar kuih apa...asal yang tak melekit dan senang untuk dibungkus...



So malam ni acik hantar kuih Apam Gula Hangus dulu... pada acik mudah aje nak buatnya...dan bahan-bahannya pun tak rumit sangat...



Balik je dari gym petang tadi acik terus hanguskan gula 2kg... asik-asik cerita balik gym je yek..he he.. saja nak bagi semangat kat korang boleh eksesais sama-sama... tak semestinya pegi gym baru nak eksesais ye dok... kat rumah eksesais ikut youtube pun boleh kan... sementara tengah rajin pegi gym ni acik memang pegi hari Isnin sampai Jumaat... harap semangat tak pudar di tengah jalan...hikhik...




Lepas Solat Maghrib baru acik siapkan bancuhan... sambil-sambil tengok drama korea The Inheritors tu acik kukus la Apam Gula Hangus ni... asal iklan je cepat-cepat la acik keluarkan apam dari acuan...pastu isi balik...



Akhirnya siap gak 205 biji Apam Gula Hangus untuk Ida Katering...  malam ni gak kena hantar... husben yang tolong hantarkan...suami isteri kena kerjasama gitu...he he..


Jumpa lagi esok InshaAllah :)


Wassalam