Tuesday, 29 October 2013

MEE SUP AYAM DAN FISHBALL




Assalamualaikum


Harini acik teringin nak masak Mee Sup pulak... sedap gak kan kalau dapat hirup kuah sup masa panas-panas... letak lak sambal cili padi...pehhhhhh terangkat...meleleh air hinguih...hikhik..



Acik kalau beli ayam sekarang ni memang beli bahagian dada aje... anak-anak acik suka makan dada ayam...kalau abangngah lagi la taknak ada tulang langsung...  acik pun dah jarang makan peha ke, kepak ke... dada aje... husben sorang yang makan semua termasuk la kakiiiiiiii ayam....



Mee Sup yang dalam gambar ni acik sediakan untuk abanglong... kalau acik sendiri tak letak mee kuning tu... acik banyak letak sayur sawi dan tauge...pastu tadi ada beli tahu lembut...acik punya sup je yang ada tahu lembut tu...ohhh sedap...sendiri masak cakap la sedap yek..he he..

Bye...nak pegi beli barang untuk buat Red Velvet..Aliah yang oder nak bawak pegi sekolah hari Khamis ni...ada Hari Kanak-Kanak ke apa entah lupa...diorang berdua ni sesuka hati aje oder macam-macam kan...mentang-mentang ibu boleh buat... kalau ibu malas kang ibu oder aje dengan orang lain...he he..


Wassalam