Wednesday, 16 October 2013

20 TAHUN SUDAH :)




Assalamualaikum


Alhamdulillah dah selamat sampai kat rumah petang tadi...leganya rasa...

Kebetulan tahun ni anniversary jatuh pada Hari Raya Aidil Adha...macam tahun-tahun sebelumnya, husben bukannya ingat pun..memang tak pernah sambut pun  (ha ha...dah 2 kali pun..)...takde la nak terasa hati kalau isteri orang lain dapat bunga sejambak ke makan kat hotel ke...kalau tetiba husben buat surprise bagi hadiah apa-apa, kot nanti acik lak ingat husben buang tebiat lak kang...kehkehkeh...


Lelaki ini yang selalu mencintaku..selalu...tanpa jemu..(tetiba feeling lagu Anuar Zain pulok heh..)

Tak sangka lak dah 20 tahun kami hidup berumahtangga...ada suka ada duka...susah senang hadapi bersama... dari tak pandai masak apa-apa (pandai masak air aje..he he..), sekarang cakap je nak makan apa..amboiiiiiiiiiiii eksyennye...kihkihkih...lawak je ye korang...

Doakan hidup kami sekeluarga bahagia dan kekal hingga ke Jannah... 



Suka gambar masa raya ni coz acik nampak kurus husben nampak bulat..walhal sekarang sebaliknye :)

Buat suamiku, terima kasih atas segalanya..sayang awak..hewhewhew...malu nak cakap sebenarnya (^^,)
kalau husben baca ni mesti muntoh hijo..kuikuikui...




Wassalam