Monday, 23 September 2013

TIDURLAH WAHAI PUTERIKU...




Assalamualaikum



Siang tadi keluar minum dengan Noni, jumpa lak selimut Hello Kitty ni..pun tak mahal harganya...kalau acik beli memang takde yang mahal okey...bila nampak yang murah dan cantik aje baru beli.. cadangnya nak cari set cadar Hello Kitty..kot la ada yang murah tapi tak jumpa lagi...so tadi jumpa selimut, acik buat la jadi cadar dan sarung bantal... harus kreatif gitu..he he... actually katil tu katil double...bawah katil ada katil yang boleh keluar masuk tu..tu panggil apa ek..maleh acik nak google amende nama katil camtu..hikhik...

Masih dalam proses nak mekober bilik Azwa dan Aliah ni... cat kat dinding tu banyak bahagian yang dah terkopek dan merekah... rumah lama...dah 33 tahun usia rumah ni... bilik air kat sebelah tu patutnya dah kena tukar paip baru...nak tukar paip baru kena pecah dinding... nak pecah dinding tu kena ribu-ribu.. tu kena tunggu duit gugur dari langit dulu...heheh..tapi mana la tahu kan kalau ada rezeki.... tapi buat sementara ni cantikkan aje ikut bajet yang ada...

Dah siap katil cantik-cantik ni pandai-pandai la kemas sendiri ye puteri-puteriku...tak pandai kemas nanti bilik ni jadi bilik ibu...he he...


Wassalam