Sunday, 15 September 2013

KEDAI BARANG ENGLISH STYLE



Assalamualaikum


Semalam dah sekali pegi Plaza Alam Sentral untuk beli barang husben, acik pun jalan-jalan la ke kedai ROMANTIKA... haritu kan acik cakap nak cari yang Candy Jar tu kan..so ingat nak cari kat kedai tu... kedai Romantika ni kat tingkat atas sekali...


Macam-macam ada jual kat situ termasuk la pinggan mangkuk dan banyak lagi benda... takyah susah-susah nak pegi beli kat Langkawi..kot la sebelum hari raya haritu nak je acik beli macam-macam... tapi ni dah lepas raya, fikir mana lak letak barang-barang tu kan... kabinet pun dah penuh... kena kemas balik semula dulu baru boleh beli... so semalam jalan-jalan aje...



Banyak frame cantik-cantik...


Tempat letak harta karun pun ada..he he...cantik kan..



Geram aje tengok balang kaca ni.. tunggu raya tahun depan ler gamaknya yek.. buat bekas letak garam ke kunyit ke glemer gak dapur kita kan...kehkehkeh...



Ni yang buat acik geram nak beli..tapi tahannnnn...



Ni tempat letak kunci...



Gantung-gantung amende.. 

Cari punya cari masih tak jumpa gak candy jar tu.. takpe nanti cari kat tempat lain pulak... misi mencari masih diteruskan..ihik...



Selingan... Aliah pun dah pandai pakai tudung shawl gaya Azwa... tapi nak pin kat tepi tu kena ibu gak tolong pinkan... Pin pun pin bunga..he he... 



Wassalam