Tuesday, 25 June 2013

CPUV PERTAMA DARI NUFFNANG




Assalamualaikum


Tengah maleh nak berbelog ni...malam ni tergerak hati nak tengok akaun Nuffnang...selalu suka tengok keyword apa referral sapa...he he...eh tetiba rasa macam tak caya lak...selalu tengok kat bahagian earning CPUV tu asik kosong je kan...malam ni tengok ada apa2 pulak..hikhik..

CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns

These are earnings from banner ad campaigns according to the number of unique visitsthe advertiser bought from your blog at the end of the campaign period.
CampaignBlogStart DateStatusCTRCTR BonusAmount
May - Women Channels 2KISAH AKU DAN KUIH20 May 2013Credited0.00%0.01

Dapat ler campaign May - Woman Channels 2...apa ke benda tu..tak tau ler acik gamaknye...kehkehkeh... tengok blog orang lain dapat CPUV, kita pun teringin gak dapat CPUV...tapi bila dah dapat, blur ler pulok...

Apapun TQ Nuffnang...macam nak suruh acik aktif berbelog balik je niiiiii... tengah jerebu ni kepala pun berasap je kot...ahaiiiiiiii...


Byeeeeee


Wassalam