Saturday, 30 March 2013

RED VELVET...MERAHNYE MAKNGAHHH!!!



Assalamualaikum


Lamanya teringin nak buat Red Velvet ni..dah berkurun kot...asyik tunda aje...haritu dah beli barang pastu tak buat2...petang tadi lepas balik jalan2 tetiba bukak petiais nampak kotak Buttermilk...tengok expiry date.. alamakkkkkk lagi 4 hari nak expired...so insaf terus buat..he he...sayang oiiiiiii...mahal harga buttermilk ni...



Google punye google, akhirnya acik cuba resepi dari blog IRMA...banyak gak derhaka ni...dalam tu kata telur A 2 biji...maleh la pulak nak keluar beli telur A...so acik belasah je guna telur B tapi 3 biji... tapi lepas ni taknak derhaka dah...nak ikut betul2 resepi tu..he he..

Anyway TQQQQQ ye Irma....sekali buat terus jadi :)


Acik makan sesudu aje...dah tua2 ni takleh tahan makan manis2 kot...pening pulak...anak2 suka la kan... Aliah siap booking suruh buat masa besdei dia tak lama nanti...haritu cakap nak pavlova..tetiba harini cakap nak red velvet pulak..oder jangan tak oder ye Aliah oiiiiiii...doa je la ibu ni rajin...kot maleh nanti ibu oder je kat orang...he he he..



Macam biasa, bila buat kek2 setahun sekali ni, kena cepat bagi orang coz buat tadi dapat banyak...



Last2 tadi kan makan buah2 ni lagi sedappppp...habis 2 pinggan...hikhik..



Wassalam